19 Mayıs 2013 Pazar

Kozmetik Satışı - SETLER


Merhabalar :)

Ürünleri setler halinde grupladım. Böylece tek bir kargo ile bir sürü ürün alabilmek mümkün olacak.
Setlerin içeriklerini hazırlarken uyumlu ve kullanışlı olmalarına dikkat ettim. Umarım beğenirsiniz.
Not: Ürünler hakkında detaylı bilgi edinmek isterseniz lütfen bana mail atın :)
makyajlianne@gmail.com

SET 1- Fiyat:45 tl

YSL allık
Rimmel bronzer
Everyday Minerals mineral toz eyeliner
Yves Rocher allık
Maybelline tekli far
Pastel Fusion Lip color-krem ruj
----------- 

SET 2- Fiyat:45 tl

Stila stick allık
Sephor tekli far
Flormar terracotta pudra
Alix Avien bronz ışıltılı allık
Golden Rose tekli allık
Rimmel London ruj
----------- 

SET 3- Fiyat:40 tl

Clarins tekli far (mac satin taupe muadili)
Max Factor  Bronz pudra
Golden Rose Terracotta blush-on ışıltılı allık
Flormar ikili allık
Essence fix matte pudra
Rimmel London ruj
-----------

SET 4- Fiyat:45 tl

Paco Rabanne Black XS EDP (2/3 dolu)
Golden Rose Terracotta blush-on ışıltılı allık
Flormar ruj
----------- 

SET 5- Fiyat:45 tl

Fred Ferrugia makyaj paleti
Sephora lip stain
Golden Rose tekli far
Golden Rose ışıltılı mineral far (inci rengi)
Flormar allık
Rimmel London ruj
----------- 


----------- 

NOT: Kargo ücreti alıcıya aittir.


3 yorum:

  1. Mesaj yolladim ama geliyordur insallahh

    YanıtlaSil
  2. Gelmedi mesajınız.
    makyajlianne@gmail.com'a mail atın.

    YanıtlaSil
  3. Mac poseyle ilgili mail gönderdim size gelmedi mi?

    YanıtlaSil